Home owner Youtube


Review : Freeman mint and lemon claymask

Written on : Tuesday, February 16, 2016 Comments : 0
Hai ! Assalamualikum,
Harini aku nak bagi review satu product ni... Product yang aku nak bagi review ni ialah mask muka.


Mask ni so far aku dah pakai almost 2 month. 
Sangat sejuk bila pakai benda ni and sangat best !
Dia ada macam-macam jenis mask ada. Tapi since muka aku berminyak and berjerawat aku amik mint and lemon claymask.
Benda ni sangat berkesan youolls.. Kita pakai 2 kali/Seminggu.
Harga mask ni tak mahal. Around RM20 dekat Guardian. Kalau dekat Watsons,Rawang aku tak jumpa lagi so far. Tapi tak tau la kot kot ade..en. 


Dia punya texture heavy and creamy which is very easy to apply on your face and once dia dah kering muka korang akan jadi tegang ... macam gambar bawah ni.


Ni close up dia bila benda ni dah kering.
Dia macam bedak sejuk gak cuma this one more focusing on breakouts and oily skin.
So, i reccomend this product if u are on budget.
Very cheap, affordable and high quality product.

0 comments: